Kitap Fuarı geldi dayandı kapıya..

Senenin en sevdiğim etkinliği...
Liste oluşturulmaya başlandı.Bayramda düzenlenecek.Bu sene tavsiye üzerinden gidiyorum.Uzun zamandır kendi kütüphanemden kavrulup,yayın falan takip etmediğimden bu yola başvurdum.Mantıklı hem kitap okuyan insanlar ve kitap zevkleri hakkında fikir sahibi oldum.Beni aktif ve ilgili arkadaş pozisyonuna getirdi."Aa onu kesin okuman lazım .Bende var veririm okursun "gibi bayıldığım cümleler kulaklarımda...Mest halde ben.
Her sene öğrencilik hayatım boyunca tüm sene boyunca harçlıklardan biriktirdiğim parayla gidip(çoğunlukla birden fazla kez)deli gibi kitap alıp,ayraç toplayıp,kendimi atmosfere bırakıp akşam el kol dolu hafif sarhoş mutluluktan fakat fazlasıyla tatmin olmuş eve dönmek...
Bu sene çalıştığım için daha fazla daha fazla alacağım.Saçacağım.Al al ulen! :D
Fuara gelen insan kalabalığının sadece kitap aşkıyla geldiğini,ülkemdeki insanların(hiç değilse bir kısmının)okuduğunu görmek sevindirici.Bak bahsi bile kaybettiriyor kendimi yazıp durdum gene.Neyse bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder